naglowek
 
   

 

22.01.2024 - Przesłanie karty zgłoszenia uczestnictwa i streszczenia referatów

05.02.2024 - Potwierdzenie wstępnego przyjęcia referatów

08.04.2024 - Przesłanie pełnego tekstu referatu - termin nieprzekraczalny (Uwaga - niedotrzymanie terminu uniemożliwi druk tekstu w wydawnictwie)

20.05.2024 - Przesłanie uczestnikom informacji o akceptacji referatu

20.05.2024 - Uiszczenie opłaty za udział w konferencji

10.06.2024 - Przesłanie poprawionych tekstów referatów i streszczeń

9-11.10.2024 - Czas trwania konferencji

 

Karta zgłoszenia 22.01.2024
Komunikat nr 1 22.01.2024
Komunikat nr 2 ---
Wzór streszczenia 08.04.2024
Komunikat nr 3 ---
Program ramowy w przygotowaniu
Program szczegółowy ---
Jak dojechać?
Mapa Google oraz szczegółowy plan w PDF

 

Referat powinien przedstawiać oryginalną pracę naukową, wcześniej niepublikowaną. Plik należy przygotować wg szablonu zamieszczonego powyżej.

PUBLIKACJA ARTYKUŁÓW

Artykuły zostaną opublikowane w czasopismach punktowanych zgodnie z listą MNiSW:
Przegląd Budowlany, 40 punktów wg listy MNiSW, artykuł w j. polskim
koszt publikacji 1000 PLN + Vat (4 strony w numerze czasopisma)
Builder, 40 punktów wg listy MNiSW, artykuł w j. polskim
koszt publikacji 1600 PLN + Vat (4 strony w numerze czasopisma)
Civil and Environmental Engineering Reports, 70 punktów wg listy MNiSW, artykuł w j. angielskim
czasopismo indeksowane na WOS, koszt 0 PLN
Materiały Budowlane, 100 punktów wg listy MNiSW, artykuł w j. polskim
koszt publikacji 3600 PLN + Vat (4 strony w numerze czasopisma)
Budownictwo i Architektura, 40 punktów wg listy MNiSW, artykuł w j. angielskim w 2025 lub 2026 roku
czasopismo indeksowane SCOPUS, koszt publikacji 0 PLN
Sustainability * Special Issue, 100 punktów wg listy MNiSW, artykuł w j. angielskim, IF 2.576, czasopismo indeksowane na WOS i Scopus, opłata 2400 CHF
* - recenzenci artykułu zewnętrzni (decyzja o przyjęciu artykułu jest niezależna od decyzji przyjęcia referatu)
Uwaga - ostateczną decyzję o miejscu publikacji podejmie Komitet Naukowy i Rady Naukowe Czasopism

Wstępnie przyjęte artykuły należy przygotować zgodnie z wytycznymi czasopism:

Builder

https://builderscience.pl/resources/html/cms/EDITORIAL_OFFICE

Budownictwo i Architektura

http://wbia.pollub.pl/pl/o-wydziale/czasopismo-budownictwo-i-architektura/dla-autorow

Civil and Environmental Engineering Reports

https://ceer.com.pl/resources/html/cms/DEPOSITSMANUSCRIPT

Przegląd Budowlany

http://www.przegladbudowlany.pl/dla_autorow.html

Sustainability, Special Issue: "Renovation of buildings and modernization of built areas"

https://www.mdpi.com/journal/sustainability/special_issues/5OCXP502VL

Streszczenia referatów zostaną opublikowane w Materiałach konferencyjnych zgodnie z wzorem w pliku: Renowacje.ZG.2018_wzor_streszczenia

 

 

OPŁATA KONFERENCYJNA
Koszt uczestnictwa w konferencji wynosi:
1 900 zł + VAT* - dla autorów referatów,
   1800 zł + VAT* - dla członków Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa

Opłata konferencyjna obejmuje koszty udziału w obradach i imprezach towarzyszących, otrzymanie materiałów konferencyjnych oraz wyżywienie (obiady i kolacje).

Organizatorzy nie pokrywają kosztów noclegów i dojazdów.

* zwolnione z podatku VAT są instytucje publiczne (Uczelnie, Urzędy Wojewódzkie, Powiatowe Inspektoraty Nadzoru Budowlanego, itp.) na podstawie par. 13, ust. 1, pkt. 20 Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 04.04.2011 r. lub par. 43, ust. 1, pkt. 29 lit. c) ustawy.

Opłatę należy przekazać na konto bankowe konferencji

82 1160 2202 0000 0000 7343 3275

z podaniem tytułu wpłaty: RENOWACJE

Adres płatnika:
Lubuska Okręgowa Izba Inżynierów Budownictwa
ul. Walczaka 25
66-400 Gorzów Wlkp.
NIP 599-295-75-30

Podczas trwania konferencji będą organizowane wystawy i sesje promocyjne firm budowlanych zajmujących się renowacją budynków. Firmy zainteresowane udziałem w wystawie lub wystąpieniem promocyjnym mogą nadesłać odpowiednie zgłoszenie na adres Komitetu Organizacyjnego